Al onze artikelen zijn nieuw en hebben fabrieksgarantie. Als een artikel toevallig niet op voorraad is, melden wij dit op onze website.
Alle kredietkaarttransacties worden behandeld op Secure Payment Servers door onze betalingspartner PayPal® en Stripe® .
Privacyverklaring
1. Uw persoonlijke gegevens worden nooit gedeeld met externe partijen, behalve met het bedrijf dat uw gegevens verwerkt bij de afhandeling van uw betalingstransactie. PayPal is onze betalingspartner die deze informatie verzamelt. De betalingssystemen van PayPal bereiken optimale beveiligingsniveaus en geavanceerde versleutelingstechnieken, zodat uw privacy gewaarborgd is.
2. Als u geen PayPal-rekening hebt, kunt u betalen met alle belangrijke creditcards zoals Delta, Visa, Mastercard en American Express via de beveiligde online transactieserver van PayPal.
3. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, versturen wij deze de volgende werkdag per priority post. Onze Europese klanten ontvangen de goederen binnen 3 tot 5 werkdagen. Voor onze internationale klanten kan dit 5 tot 7 werkdagen duren. U krijgt een e-mail ter bevestiging van uw betaling en verzending.
4. Marañon World of Hammocks aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade aan goederen, direct of indirect van welke aard dan ook, die kan ontstaan tijdens verzending en/of transport.
5. Als u beschadigde goederen ontvangt, neem dan onmiddellijk telefonisch contact met ons op en e-mail ons een foto van het pakket en de goederenl. U krijgt het product terug met uitzondering van artikelen die momenteel niet op voorraad zijn.
6. Binnen 30 dagen na ontvangst van uw product bestaat de mogelijkheid om het product te ruilen. Ruilen is alleen mogelijk als de goederen onbeschadigd worden geretourneerd. Alleen de verzendkosten die gemaakt worden voor de omgeruilde goederen worden in rekening gebracht.
7. Indien u een hangmat of hangstoel wilt ruilen dient u Marañon Hammocks hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen binnen de periode van zeven (30) dagen nadat u het product heeft ontvangen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u de hangmat of hangstoel wilt ruilen vanwege mogelijke schade (niet veroorzaakt door de verzending) en stuur het product per vooruitbetaalde post terug en wij sturen u een ander model.
8. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen op “Backorder” worden gezet en worden u zo snel mogelijk toegestuurd als ze weer op voorraad zijn. Neem contact met ons op voor meer informatie over een artikel dat momenteel niet op voorraad is.
9. Wij sturen 2 weken na levering van uw bestelling een verzoek tot herziening. Wij doen dit via onze recensiepartner ‘Cusrev’.
10. De beleidslijnen, voorschriften, procedures en vergoedingen in deze catalogus kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.